2013. május 12., vasárnap

a festő szerelme



nappal koldulok, este festek.
elképzelt női testet.
temperám mind madár ette,
fakó, mint a cigarette.
füstjén át a szemében látom. 
elképzelt női szemek.
csupa fekete szín a palettáról,
kimászunk a párkányra, gyere. kár.
az elképzelt nő most ússza át.

A Duna vize nyáron is hideg.
Leugrik épp a törtfekete.
A koldult pénzen veszendő
színek. még csak gyerekek.

valahogy mindig csak a fekete kell. 
de az is mind leveti magát.
Kicsit azért bánt, hogy
Az elképzelt nő, meg én,
ünnepeljük a halált.

olyan egyformák mind a színek.
nappal koldulok, este festek.
festem, ahogy
feketével színeket festek.
festem, ahogy festem a lányt.
amint az elképzelt nő engem fest le.

fest, ahogy nappal koldulok,
este festek.
szebb, hogy nem én festem őt.

csak egy képzelt alak vagyok,
akit fest egy kitalált nő.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése