2013. május 26., vasárnap

A Doktor láthatatlan barátja



-          az asztalon van, már vártam.
-          zárja ki kérem az ablakon túlra!
-          úgysem bír Addig a víz alatt maradni.
ez ilyen ösztön.
-          nyissa ki! Ki tudja nyitni ? látja?
-          ott van a csípős ködben a tinta ára.

nem fogadhatom el.

-          emelje feljebb az állát!
cipzáras artériák alatt fészkelő galamb.
nyúljon a szemfedél alá.
markolja meg magát, már ami maradt.

érzi, ahogy az izmok átfolynak az ujjai közt?

-          ön sajnos egyre kevésbé lesz
a felfogható fizika része.
-          van rá esetleg valami drog?
-          keresünk. de nem fog eltűnni a
fájdalom egésze.
-          azt a madarat kizárná kérem
az ablakon túlra?
-          elmondom újra.
nincs madár, nincs ablak, nincs ő,
 én sem vagyok.
-          akkor majd én kizárom magam.
már a madarat.
-          menjen csak. én még maradok.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése