2014. december 2., kedd

Isten válaszol




- mi az élet értelme?

- ne haragudj, de nem tudom értelmezni a kérdést. Ez az értelem dolog eleve téves. Mi az, hogy értelme? Miért kéne értelmének lennie? Ha azt mondanám, azért vagy, hogy egy napon krumplit termessz egy másik galaxisban, akkor megnyugodnál? Vagy, ha adnék egy olyan célt, mint a boldogság, akkor onnantól harcolnál érte? Hiszen eleve mindenki boldog akar lenni. Ja, hogy kevered az örömérzettel. Ez magánügy. 
Saját élet értelmet mindenkinek. Amikor valóra váltatok, ezzel az ötlettel indítottalak el bennetek. De nem tudhattam, hogyan alakul. Nem olyan kiszámítható ám ez. Én elindítottam a semmiből a valamit, nevezzük evolúciónak, gondolom ez megvan, aztán amióta a valamiből ti lettetek, és általatok értelmet nyertem én, azóta alakul a rendszer. Nem tudni mi lesz belőle. Ha én szeretném irányítani a dolgokat, akkor megint magányosnak érezném magam. Azt akarom, hogy izgalmas legyen a valóság. Nem nyúlhatok bele. Egyszerűen azért, mert nem akarok. Amúgy pedig szerinted az én létezésemnek van értelme? Egyáltalán létezésnek sem nevezhető amiben vagyok, hiszen ez felételezi a nem létezést, márpedig ugye én vagyok az Isten. Szóval kérlek, ne te legyél összezavarodva. Ráadásul én kitől kérdezhetem meg ugyan ezt? Arra gondoltál? Ja, hogy engem ne sajnáljon senki. Azért vagytok ti és minden más, mert előttetek egyedül voltam. Sőt ha tágabban értelmezzük a dolgot, addig nem is voltam egyáltalán, amíg ti nem voltatok. Hiszen ha senki számára nem létezel, akkor nem létezel. A valóság akkor valóság, ha osztozhatsz benne valakivel. Szóval a válasz az, hogy miért ne? Meg, hogy így szórakoztatóbb. Csak pár millió évre legyél magányos isten, megérted mi végre vagy szabad.

ui.: Amúgy cukik vagytok ezekkel a vallás cuccokkal. Pokollal, mennyel, ilyesmi. De lássuk be, ha én azt szeretném, hogy imádjatok, szépen elmondanám nektek. Azt is megértem, hogy félni könnyebb, mint szabad akaratból a nehéz, de jobb utat választani. Nehezebb önfeláldozónak és szeretettel telinek lenni pusztán azért, mert úgy könnyebb megmaradni egymás mellett, mint inkább azért mert féltek a megtorlásomtól. De attól még nem lesz igaz. A vezetőitek egy része azért találta ki ezeket a dolgokat, hogy irányíthasson az én nevemben bennetek, ez persze sülhetne el jól is. Viszont többnyire csak hatalomvágy fűti azt, aki terelni akar. Amúgy felőlem azt csináltok, amit akartok. Egyrészt mert a biztonság kedvéért azért még van pár hozzátok hasonló projektem a világegyetemben, ráadásul folyamatosan bővül. ehh ehh. - bocs istenhumor. Másrészt meg, mint mondtam, kell az izgalom. A végén aki megmarad, ő lesz a haverom. Lehet, hogy a következő projektet már vele találom ki. Vagy nem. Mit tudom én? Addig is, kitartás srácok, lesz jobb is. Meg persze rosszabb is. 

Pacsiz Puszil

i.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése